11,99

Businesstripjes naar Hawaii, doping uit Silicon Valley, bazen met een sudden wealth-syndroom en geklaag over sushi die wordt afgeschaft als lunch. Anna is vastbesloten om in Londen als marketingmanager carrière te maken bij de snelgroeiende techstart-up ImageBuilders en dompelt zich onder in de techwereld. Terwijl ze aan de hoge eisen van haar nieuwe baan probeert te voldoen worden haar ethische grenzen meermaals op de proef gesteld. Hoe kleur je binnen de lijntjes als die lijntjes ver te zoeken zijn?
Sanne Kanis doet op gevatte wijze een boekje open over de techcultuur, waarin alles draait om extreme zelfontwikkeling en uitgekiende promotiestrategieën, luxe extraatjes een vanzelfsprekendheid worden en seksisme en schending van bedrijfsethiek de schaduwzijde vormen.
 
Sanne Kanis (1981) heeft ruim twaalf jaar ervaring bij drie beursgenoteerde technologiebedrijven waar ze werkte op strategische posities in binnen- en buitenland. De bubbel is haar debuutroman.


Sanne Kanis (1981) heeft ruim twaalf jaar ervaring bij drie beursgenoteerde technologiebedrijven waar ze werkte op strategische posities in binnen- en buitenland. De bubbel is haar debuutroman.
>

Details


Auteur(s) : Sanne Kanis
ISBN : 9789044638837
Taal : Nederlands
Uitvoering : E-boek
Aantal pagina's : 232
Editie : 1e druk
Verschijningsdatum : mei 2019

Blijf op de hoogte


Geef je op voor onze nieuwsbrief en volg onze social media kanalen om op de hoogte te blijven